دانلود نرم افزار Autodesk Robot Structural Analysis Pro 2018

دانلود نرم افزار Autodesk Robot Structural Analysis Pro 2018

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار Autodesk Robot Structural Analysis Pro 2018 در خدمت شما دوستان هستیم. در ابتدا توضیح مختصری در رابطه با این نرم افزار داده می شود. در ادامه شما می توانید این نرم افزار را به رایگان دانلود کنید.

Autodesk Robot Structural Analysis Professional امکانات و ابزارهای حرفه‌ای را در اختیار مهندسین ساختمانی قرار می‌دهد تا قادر به انجام تجزیه و تحلیل پیشرفته سازه‌های بزرگ و پیچیده باشند. از ویژگی‌های ایننرم افزار تجزیه و تحلیل سازه‌های ساختمانی، می‌توان به جریان کاری ملایم، سازگاری کامل با نرم افزار Autodesk Revit Structure، گسترش پروسه‌های مدل سازی مربوط به اطلاعات ساختمان (BIM)، سرعت در تجزیه و تحلیل جامع انواع سازه‌ها را نام برد.

یکی دیگر از نرم‌افزارهای پیشرفته‌ی شرکت اتودسک که درواقع جزئی از مجموعه‌نرم‌افزارهای Simulation این شرکت با نام Autodesk Simulation می‌باشد برنامه‌ی Autodesk Robot Structural Analysis Professional است که جهت تجزیه و تحلیل پیشرفته‌ی ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه با برقراری ارتباط با مجموعه‌نرم‌افزار Autodesk Revitمحاسبه‌ی مدل‌های ساختاری و سازه‌های حرفه‌ای را به‌شکل سه‌بعدی انجام می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk Robot Structural Analysis Professional:
– سازگاری کامل با Autodesk Revit Structure
– قسمت بندی پیشرفته به اجزای محدود
– آنالیز و محاسبات پیشرفته
– امکان استفاده از ابزارهای جدید
– محاسبات فوق مدرن
– نتایج محاسباتی قابل تنظیم
– پشتیبانی از واحدهای مختلف اندازه گیری
– سازگار با استانداردهای قانونی و استانداردهای طراحی مربوط به یک کشور خاص
– طراحی یکپارچه برای محاسبه‌ی بتن آرمه و سازه‌های فلزی
– جریان کاری محاسباتی منفرد برای ساختمان‌ها
– رابط کاربری انعطاف پذیر
– و …

– از نسخه‌ی ۲۰۱۵ تقریبا همه‌ی نرم‌افزارهای مجموعه‌ی Simulation صرفا در ویرایش ۶۴ بیتی ارائه می‌شوند.

– غالبا نرم‌افزارهای شرکت اتودسک به دو صورت فایل اصلی از سایت Autodesk -که به sfx شهرت دارد- و نیز به‌شکل ISO منتشر می‌شوند. نسخه‌ی ISO هیچ تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد و صرفا فایل‌ها استخراج شده و به‌همراه فعال‌ساز، درون ایمیج قرار گرفته است. به‌دلیل حجم بالاتر نسخه‌ی ISO و نیز برخی مشکلات نصب و…، نسخه‌ی sfx قرار می‌گیرد.

راهنمای نصب

ابتدا فایل اجرایی sfx را اجرا کرده تا فایل‌های نصبی در پوشه‌ای استخراج شود. پس از شروع نصب روی Install کلیک کنید؛ در صفحه‌ی مربوط به نوع لایسنس و سریال و در قسمت License Type باید گزینه‌ی پیش‌فرض که Stand-Anlone است انتخاب شده باشد. از سریال‌های زیر برای بخش Product Information استفاده کنید:

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

همچنین در قسمت Product Key سریال ۵۴۷J1 را وارد کرده سپس نصب را ادامه و کامل کنید. اتصال خود را به اینترنت قطع کرده و برنامه را اجرا کنید. پس از نمایش پنجره‌ی Autodesk Licensing روی Activate کلیک کرده و در مرحله‌ی بعد Request an activation code using an offline method را انتخاب کرده و ادامه داده و برنامه را مجددا اجرا کنید. فایل Keygen موجود در پوشه‌ی Crack را با Run as administrator اجرا کرده و روی Patch کلیک کنید. سپس سریال داده‌شده در قسمت Request Code را در محل مربوطه در Keygen وارد کرده و روی Generate کلیک کنید. در پنجره‌ی لایسنس، گزینه‌ی I have an activation code from Autodesk را انتخاب کرده و کد داده‌شده در قسمت Activation را با کلیک روی بخش ۱، Paste کرده و OK کنید. در صورت دریافت پیام خطا یک بار دیگر روی Patch کلیک کنید.

 

گذرواژه فایل: www.downloadly.ir

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۷ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. teapot
    ۱۱:۴۹ ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

    سلام آموزشی از این نرم افزار سراغ دارید به فارسی با تشکر

    • تیم پشتیبانی
      ۱۰:۴۴ ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

      سلام . خیر ولی دنبال مدرس مورد نظر هستیم تا آموزشش رو تولید کنیم

      • teapot
        ۱۲:۵۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱

        خیلی ممنون انشااالله زودتر مدرس پیدا کنین چون آموزش این نرم افزار نیست ……
        با تشکر

  2. RezA
    ۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۰۴/۱۶

    سلام نسخه این برنامه ۲۰۱۸ هست آیا با رویت ۲۰۱۷ سازگاره؟

  3. علیرضا
    ۲:۴۱ ۱۳۹۸/۰۸/۱۹

    سلام میشه فعالساز این نسخه را برام ایمیل کنین

  4. علیرضا
    ۲:۴۶ ۱۳۹۸/۰۸/۱۹

    سلام. من فعالساز برنامه رو لازم دارم میشه برام ایمیل کنید