دوره های حضوری عمران نوین

به نام یکتا مهندس هستی

از آنجایی که در حال آماده سازی محل و امکانات و تیم برگزاری دوره های حضوری عمران نوین هستیم . و همانطور که مطلع هستید برگزاری دوره های آموزشی گوناگون به صورت همزمان امکان پذیر نمی باشد و باید به ترتیب اولویت دوره های گوناگون برگزار شود.

بنابراین عزیزانی که تمایل به شرکت در دوره خاصی را دارند می توانند بنا به جدول زیر شماره دوره مورد نظر خودشون رو به شماره پیامکی ذکر شده در پایین پیامک کنند.

اولویت برگزاری دوره های گوناگون بر مبنای تعداد درخواست درهنده آن دوره می باشد و در حقیقت با فرستادن شماره مورد نظر خودتون علاوه بر اینکه در نظر سنجی دوره مورد علاقه خودتون شرکت کردید، در زمان ثبت نام دوره شما را از طریق پیامک آگاه می سازیم ( از طریق همان شماره)

نکته: محل برگزاری دوره های حضوری شهر تهران می باشد .

نکته: با توجه به اینکه چندین محل در تهران را برای دوره های آموزشی مد نظر داریم بنابراین محل دقیق دوره در زمان ثبت نام اعلام می گردد.


بنابراین شماره مورد نظر خودتون رو به شماره پیامکی ۵۰۰۰۵۴۱۰۰۰۵۰۰۰ پیامک کنید.

نکته : در صورت تمایل به شرکت در چندین دوره شماره های دوره ها را از طریق پیامک های جدا ارسال کنید و از ارسال چند شماره همرمان خود داری کنید.


نام دوره Autocad 2017 متره برآورد تفسیر فهرست بها Revit Architecture آموزش نقشه کشی سازه ۳Dsmax
شماره پیامکی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶
پیشنیاز آشنایی با متره برآورد تسلط کامل بر اتوکد دو بعدی
خواندن مطلب
مدیریت پروژه-استادارد پم‌باک (PEMBOK)

در صورت تمایل به عضویت در خبرنامه سایت می توانید شماره ۱۰ را به ۵۰۰۰۵۴۱۰۰۰۵۰۰۰ پیامک کنید.

در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد جهت بهبود سطح کیفیت دوره ها خوشحال میشیم نظرتون رو در قسمت نظرات بنویسید.

موفق باشید – گروه مهندسی عمران نوین

علی رهبر هستم | کارشناس ارشد در رشته عمران و گرایش ژئوتکنیک و تخصص در زمینه مدلسازی سه بعدی، طراحی سازه و ترسیم نقشه سازه، تخصص در طراحی معماری و نما و تخصص در زمینه point cloud و تهیه حجم و نقشه از سازه های خاص. مدرس نرم افزار های اتوکد، رویت ارشیتکت، رویت استراکچر، ژئو استودیو،

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. Hafa
    ۶:۵۰ ۱۳۹۵/۰۸/۳۰

    سلام
    شرمنده مهندس یه پیشنهادی داشتم اینکه اکثر این دوره هاروهم میشه به صورت غیرحضوری برگزارکرد.

    • علی رهبر
      ۸:۳۴ ۱۳۹۵/۰۸/۳۰

      سلام . برگزاری به صورت غیر حضوری به ۲ صورت هست . اول اینکه به صورت فیلم آموزشی تهیه بشه و دوم اینکه به صورت کلاس های مجازی همزمان استاد و دانشجویان حضور داشته باشن و تدریس بشه
      مورد اول که اکثر این دوره ها به صورت فیلم داره میاد روی سایت و سایر دوره ها هم در صف هست در حال ساخت هست . در مورد نوع دوم هنوز زیر ساخت هاش رو نتونستیم به خوبی فراهم کنیم چون برگزاری به صورت آنلاین نیازمند اسکریپت مخصوص این کار هست که دارین روش کار می کنیم و حتما در آینده کلاس های به صورت آنلاین هم داریم