فیلم آموزش اتوکد – جلسه ی بیست و سوم

فیلم آموزش اتوکد

با سلام . با یک جلسه ی دیگر از فیلم آموزش اتوکد ۲۰۱۷ در خدمت شما هستیم  .

محور های آموزشی این جلسه :

دستور copy : این دستور که برای کپی کردن اجسام در صفحه ی اتوکد به کار میرود بسیار کاربردی بوده و حتما باید به دقت یاد گرفته شود

دستور scale : این دستور برای تغییر اندازه ی اجسام و نقشه ها و همچنین تغییر داندن مقیاس نقشه به کار میرود . این دستور نیز پرکاربرد بوده و با دانستن نکات کلیدی این دستور میتونید به راحتی به نیاز های نقشه کشی خودتون برسید .

امیدوارم این جلسه مورد قبول واقع بشه .

موفق باشید

در صورت داشتن هرگونه سوال در قسمت نظرات مطرح کنید

موفق باشید.

جدول اطلاعات دوره آموزشی
 نام دوره آموزشی اتوکد دو بعدی
 مدرس دوره  علی رهبر
 سر فصل های دوره    برای مشاهده کلیک کنید
دسترسی کامل برای کلیه اعضای سایت

 

 

آموزش
خواندن مطلب
فیلم آموزش اتوکد - جلسه ی نهم

علی رهبر هستم | کارشناس ارشد در رشته عمران و گرایش ژئوتکنیک و تخصص در زمینه مدلسازی سه بعدی، طراحی سازه و ترسیم نقشه سازه، تخصص در طراحی معماری و نما و تخصص در زمینه point cloud و تهیه حجم و نقشه از سازه های خاص. مدرس نرم افزار های اتوکد، رویت ارشیتکت، رویت استراکچر، ژئو استودیو،

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۴ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. Nasim Ahmadi
    ۸:۲۸ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵

    سلام و خسته نباشید
    وقتی دستور scale رو انجام میدم و شئ رو انتخاب میکنم وارد مرحله basepoint نمیشه و مجدداً میگه شئ رو انتخاب کنید، باز که انتخابش میکنم پیغام opposite corner میده. میشه بفرمائید اشکال کار کجاست؟

  2. Mehran1376
    ۸:۵۵ ۱۳۹۷/۰۹/۰۹

    با سلام و خسته نباشید و تشکر از سايته خوبتون در مورد مقیاس وقتی فایلی رو از رویت وارد اتوکد میکنم و بعد تبدیل مقیاس انجام میدم خود نقشه،دیوار،پنجره هاو…به اون مقیاسی که میخوام تبدیل میشن ولی اندازه گذاری تبدیل نمیشه همون جور باقی می مونه از قسمت تکست روی استاندارد ميذارم اون موقع هم خیلی کوچیک میشه عددها به زور دیده میشه.چیکار کنم اندازه گذاری هم مقياسش مثله نقشم تغییر کنه لطفا راهنمایی کنید?