مدیریت تدارکات پروژه

مدیریت تدارکات پروژه

مدیریت تدارکات پروژه

باسلام با محبث مدیریت تدارکات پروژه در خدمت شما هستیم.

مدیریت خرید و تدارکات، فرایندهای عملیاتی بسیار گسترده ای را در بر می‌گیرد. این فرایندها با برنامه ریزی تدارکات پروژه آغاز می شود. هدف از برنامه ریزی تعیین اقلام مورد نیاز و زمان تهیه آنها است. این مرحله نیاز به هم اندیشی و برقراری ارتباط نزدیک و مستمر مدیر خرید و تدارکات با تمامی عوامل اجرایی دارد.

مباحث مورد بررسی

قراردادهای هزینه قابل پرداخت

برنامه ریزی مدیریت تدارکات

در این فرآیند برنامه مدیریت تدارکات، که شیوه برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل تدارکات را تعیین می‌کند، تهیه می‌شود. در کنار آن اجرای تدارکات نیز برنامه‌ریزی می‌شود، یعنی تصمیم می‌گیریم که چه بخش‌هایی از کار در قالب تدارکات (خرید، سفارش، برون‌سپاری و امثال آن) انجام شود و چه بخش‌هایی مستقیما توسط خودمان. برای کارهایی که قرار است در قالب تدارکات انجام شوند اسناد تدارکاتی را نیز تهیه می‌کنیم.

بیانیه کار تدارکات

باتشکر از همراهی شما و تشکر از اساتید دانشگاه تهران برای برخورداری بنده از این مطالب

گروه مهندسی عمران نوین- امیرحسین هراتی

موفق باشید

[button color=”pink” size=”medium” link=”http://s5.picofile.com/file/8287817242/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA_%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA_%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87_2.pdf.html” icon=”” target=”true”]دانلود فایل[/button]

امیرحسین هراتی هستم/هدف از ایجاد این محیط ارائه مطالب کاربردی و مفید در زمینه مهندسی عمران و بالا بردن دانش همدیگر است امیدوارم بتوانم سهم کوچکی در این کار داشته باشم. راه ارتباطی: harati@omranovin.com

عضویت

مقاله های مرتبط :

جدیدترین محصولات فروشگاه ما

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *