معرفی نرم افزار Cutting Optimization Pro + دانلود

معرفی نرم افزار Cutting Optimization Pro

با سلام. با یک پست دیگر از معرفی نرم افزار Cutting Optimization Pro در خدمت شما دوستان هستیم. در ابتدا معرفی از نرم افزار داریم و در انتها شما دوستان می توانید این نرم افزار را به رایگان دانلود کنید.

نرم افزار Cutting Optimization Pro یک نرم افزار برش  برای به دست آوردن طرح بندی برش بهینه برای قطعه های یک بعدی (۱D) و دو بعدی(۲D) استفاده می شود. این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا شما  محصولات پیچیده، مانند جدول، میز، کمد، قفسه، قفسه کتاب تعریف و مدیریت کنید.

نرم افزار Cutting Optimization Pro می تواند برای برش ورق مستطیل شکل ساخته شده از شیشه، چوب، فلز، پلاستیک، و یا هر ماده دیگر استفاده شده توسط برنامه های کاربردی صنعتی استفاده شود.

نرم افزار Cutting Optimization Pro همچنین می تواند به عنوان نرم افزار برش برای قطعه های خطی مانند میلگرد ها، لوله ها، لوله، میله های فولادی، پروفایل های فلزی، اکستروژن، تابلوهای خطی و سایر مواد استفاده شود.

cutting optimization pro

ویژگی های نرم افزار Cutting Optimization Pro

  • بهینه سازی قیچی گیوتین
    بهینه سازی دستگاه برش غیر گیوتین (تو در تو)  – در این حالت شما نیاز به یک ماشین پیچیده بر اساس لیزر و یا تیغه شعله دارید.
    بهینه سازی گیوتین چند مرحله
  • چاپ طرح بندی به دست آمده – در هر چاپگر.
  • بهینه سازی ۱D و ۲D  در برنامه برش مشابه
  • اندازه گیری متریک
  • ورودی جزء به جزء
    ضخامت تیغه برش قابل تنظیم
    سطح بهینه سازی قابل تنظیم
    محدودیت طول برش حداکثر
    امکان تعریف محصولات پیچیده

و ….

چگونگی استفاده از نرم افزار Cutting Optimization Pro

  • قطعات بهینه شده است را در  DEMAND معرفی کیند. اضافه کردن داده با فشار دادن دکمه + در قسمت بالای جدول.
  • قطعات (ورق) برای کاهش ابعاد در REPOSITORY معرفی شده است و REPOSITORY به طور خودکار مدیریت آنها را انجام می شود. در مورد بهینه سازی قطعات ۱D (لوله ها، کافه ها، قطعه خطی) تنها طول که باید ارائه شود. زمینه های دیگر (عرض) باید خالی رها شود، و یا عدد ۰ قرار داده شود.
  • دکمه Start را بزنید. بهینه سازی برش انجام خواهد شد و در حالت گرافیکی و متنی چاپ می شود. اگر شما از نتایج راه حل فعلی (بهینه سازی) راضی نیستید Start again را فشار دهید دوباره شروع کنید. شما همچنین می توانید سطح بهینه سازی را افزایش دهید از منوی تنظیمات | الگوریتم(.Settings | Algorithm.)
  • اگر شما از نتایج فعلی راضی هستند می توانید آنرا چاپ و ذخیره کنید. پس از آن Accept را فشار دهید.قطعات مورد استفاده حذف خواهد شد و حالت بهینه شده آن به REPOSITORY اضافه می شود.

در اینجا آشنایی مقدماتی از نرم افزار Cutting Optimization Pro بدست آوردید. اکنون شما می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. molaei1230
    ۷:۱۹ ۱۳۹۸/۰۳/۳۱

    سلام خدا قوت آموزش کامل تری در باره نرم افزار cutting optimization pro دارید ؟
    چطوری میتوتیم کمد وغیره رو وارد نرم ازار کنیم؟
    ممنون از راهنماییتون