تمپلیت های رویت RVT2018

تمپلیت های رویت RVT2018

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود تمپلیت های رویت RVT2018 در خدمت شما دوستان هستیم.

همانطور که می دانید برای استفاده از ابزار ها و امکانات کاری نرم افزار رویت نیاز به یک محیط کاری که اصطلاحا به ان تمپلیت گفته می شود داریم. زمانی که تمپلیتی به نرم افزار رویت معرفی نکنید شما نمی توانید دیوار و یا ستون و … را در نرم افزار ترسیم کنید .

همان طور که می دانید در بسیاری از مواقع پس از نصب نرم افزار Revit Architecture 2017 , این نرم افزار فاقد تمپلیت یا محیط کاری بوده. به عنوان مثال شما پس از اجرای تمپلیت پیش فرض با نبودن Elevations یا چهار نمای اصلی در صفحه ترسیم مواجه می شوید. که نیاز به نصب تمپلیت اصلی دارید.

البته شما می توانید از تمپلیت های ورژن های قبلی نیز استفاده کنید , اما این امر باعث می شود که در حین عمل باز کردن یک تمپلیت جدید , میزان زیاد از وقت شما صرف باز شدن تمپلیت باشد. و این امر طبیعیست زیرا تمپلیت شما به ورژنی که استفاده می کنید اختصاص ندارد.

ما در این مجموعه ، پک کامل تمپلیت های نرم افزار رویت را اعم از آرشیتکت، استراکپچر، و تاسیسات در اختیار شما قرار دادیم تا بدون مشکل از محدودیت هایی که شرکت اتودسک برای ایرانیان ایجاد کرده به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

در ادامه می توانید این تمپلیت ها رو بصورت رایگان دانلود کنید.

موفق باشید –  پیمان خدام خراسانی

پسورد فایل:   www.omranovin.ir

خواندن مطلب
آموزش نرم افزار رویت آرشیتکت – جلسه ی پنجم

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۵ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. Reza Hosseinian
    ۱۰:۳۲ ۱۳۹۶/۱۱/۱۴

    سلام . عالی و ممنونم . از قسمت فایل آپشن و در قسمت فایل لوکیشن تمپت مورد نظرم را جایگزین کردم ولی هر بار برای رفتن داخل صفحع کمی دیر لود میشه. آیا طبیعیه؟

  2. آرمین محمد یاری
    ۹:۲۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

    با سلام و خسته نباشید، ممنون از آموزش های بسیار مفیدتون. می خواستم بدونم آیا این فایل مقاطع فولادی رایج در ایران رو هم شامل میشه و اگه نه از کجا میتونم دانلود کنم با تشکر.

    • پیمان خدام خراسانی
      ۵:۵۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

      سلام مهندس. تمپلیت در واقع محیط کاری هست و اگر مقطعی میخواین باید در فمیلی ها دنبالش باشید. که بسته به مقطعتون باید ببینید که جزء مقاطع اروپایی هست یا ایرانی!! اگر ایرانی بود باید فمیلی آن را بسازید

  3. جواد
    ۷:۱۶ ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

    سلام
    این تمپلیت ها برای رویت ۲۰۱۴ هستن..؟!!
    چون هربار میزنه در حال آپدیت از ۲۰۱۴ به ۲۰۱۸