دانلود نرم افزار CIRCLY

دانلود نرم افزار CIRCLY

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار CIRCLY در خدمت شما دوستان هستیم.ابتدا توضیحی در مورد نرم افزار داده می شود و شما دوستان می توانید این نرم افزار را در انتها دانلود کنید.

نرم افزار CIRCLY براي طراحي و آناليز مکانيکي روسازي راه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نرم افزار بر مبناي استفاده از مصالحي با ويژگي هاي نوين و مدل هاي عملياتي پيشرفته ايجاد شده و همچنان در حال توسعه و گسترش می باشد. اولين نسخه از نرم افزار CIRCLY در سال ۱۹۷۷ منتشر شد و تا کنون پنج نسخه از آن راهي بازار شده است. اين سيستم، ميزان خسارت کلي ناشي از ترکيب هاي مختلف ترافيک، شامل هر ترکيب تعريف شده براي وسايل نقليه توسط کاربر را محاسبه مي نمايد. در اين نرم افزار مي توان از قابليت آناليز پارامتريک بر روي محدوده اي از ضخامت ها براي يک يا دو لايه، به صورت همزمان با طراحي ساير لايه ها استفاده نمود.
از طريق ترکيب ويژگي فوق با برآورد و تحليل هزينه ها، مي توان طراحي ضخامت لايه هاي روسازي را به صورت بهينه و با کمترين هزينه ساخت و نگهداري به انجام رسانيد.
محاسبات مختلفی در نرم افزار CIRCLY قابل انجام است. به صورت پیش فرض، تنها فاکتور میزان خرابی لایه ها محاسبه می گردد، اما محاسباتی همچون محاسبه ضخامت بهینه برای لایه ها و تعیین نتایج مربوط به میزان جابه جایی، تنش و فشار در هر عمق موردنظر از لایه ها ونیز محاسبۀ هزینه احداث روسازی، با استفاده از هزینۀ هر یک از اجزای آن در این نرم افزار امکان پذیر است.

در اینجا بطور کلی با این نرم افزار آشنا شدیم در ادامه شما می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

لازم به ذکر است که برای شما لینک سایت تخصصی این نرم افزار را قرار دادیم که در آن می توانید به tutorial نرم افزار دسترسی پیدا کنید  و همچنین در این سایت روند طراحی روسازی های مختلف مانند راه های با عبور ماشین سنگین و باند فرودگاه ها و … وجود دارد.

رمز فایل فشرده :  www.omranovin.ir

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۳ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. moj
    ۹:۴۶ ۱۳۹۶/۰۳/۲۱

    با سلام
    ممنون از نرم افزاری که در اختیار گذاشتین.
    اگر امکان داره نسخه کامل نرم افزار هم اضافه کنین چونکه فقط این نسخه tutorial اون هست.
    متشکرم

  2. نیلوفرحسینی
    ۹:۲۵ ۱۳۹۶/۰۷/۳۰

    سلام لطفا اگرمیشه آموزش نرم افزارم بزارید ممنون میشم

  3. Eva Smith
    ۱۲:۴۶ ۱۳۹۸/۰۶/۰۶

    Hello there, can I find a crack for CIRCLY software. Only the setup is posted here.