نرم افزار CSI CSiCOL 9.0.1

نرم افزار CSI CSiCOL 9.0.1

با سلام با معرفي نرم افزار CSI CSiCOL 9.0.1 در خدمت شما عزيزان هستيم.

CSI CSiCOL یک بسته جامع نرم افزاری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل و طراحی ستون است. طراحی ستون هر بتن مسلحیا مقطع مرکب می تواند توسط این برنامه انجام شود. CSiCOL ابزار “جادوگر طراحی سریع” است که راهنمای گام به گام، از طریق کلفرایند طراحی ستون کاربران را راهنمایی می کند. این باعث می شود فرایند طراحی ساده و سازمان یافته و کارآمد انجام شود

  • در CSiCOL هر مقطع به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت تعریف بتن مسلح بخش های مستطیلی و دایره ای. قابلیت اضافه کردن سوراخ و cutouts شکل دلخواه هر نقطه در مقطع.
  • بیش از ۵۰ شکل پارامتری با ابعاد ساده و بیش از ۳۰۰۰ شکل استاندارد فولاد، برای استفاده در ستون های مرکب آماده شده و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت منفجر و ویرایش پارامتری اشکال و رسم اشکال دلخواه با استفاده از چند ضلعیطراحی ابزار. کاربران قادر به ادغام پارامتری و یا کشیده شده اشکال و یا ایجاد اشکال پیچیده جدید می باشند.
  • اشکال می تواند خواص “چاله” اختصاص داده را در اشکال دیگر برای ایجاد بخش های دالهای پیچیده داشته باشند.
  • Rebars هر اندازه در هر نقطه در مقطع و فرد استفاده، گوشه، سمت، محیط خطی، و ابزار توزیع دایره ای به میله بهتوزیعمناسب اضافه کنید. با استفاده از ماشین حساب Rebar تعریف rebars و پیدا کردن معادل اندازه، Rebars می تواند درمکانهای دلخواه و ترتیبات با استفاده از چند ابزار مرتب سازی و توزیع قرار گیرد.

 

  • این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
  • این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
خواندن مطلب
نرم افزار Realtime Landscaping Architect 2016 v16.07

مهندس عمران و متخصص در امور دفتر فنی و متره و برآورد

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. reza
    ۲:۳۴ ۱۳۹۵/۰۸/۱۷

    سلام. هرکار میکنم ارور میده و نمیشه عضو شد در سایت لطفا راهنمایی کنید
    ممنون