جزوه مقاومت و تحلیل سازه دکتر حسین زاده

جزوه مقاومت و تحلیل سازه حسین زاده

با سلام . در این پست جزوه مقاومت و تحلیل سازه حسین زاده را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید به رایگان دانلود کنید.

بخشی از مقدمه این جزوه :

داوطلب گرامي ضمن آرزوي پيروزي براي شما قبل از استفاده از جزوه مطالب زير را مطالعه بفرماييد:
اين جزوه جهت تدريس سركلاسي و افزايش سرعت تدريس تهيه شده و بنابراين كامل نيست. برخي از مطالب توضيح داده  نشده و پاسخ برخي تستها ناقص است. داوطلبان كنكور بهتر است از منابع مختلفي كه موجود است نيز استفاده كنند كتاب مرجع مناسب: كتاب تحليل سازه طاحوني.
كتاب تست مناسب: ۱-تحليل سازه سري عمران، مهندس صباغيان (دو جلد) ۲- تحليل سازه دكتر فنايي انتشارات سيماي
دانش.
اين جزوه در فرصت هاي مناسب ويرايش و كامل تر خواهد شد (تاريخ ويرايش جزوه در قسمت فوقاني صفحات درج شده است).
استفاده از جزوه با ذكر منبع آن بلامانع است. (www.hoseinzadeh.net)
مسلما جزوه خالي از اشتباه نيست. در صورتي كه به اشتباهي برخورديد، ممنون مي شوم كه از طريق  اطلاع دهيد تا در ويراش بعدي اصلاح شود. hoseinzadeh.m@gmail.com

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
خواندن مطلب
آموزش نرم افزار microsoft project-جلسه بیستم ویکم

علی رهبر هستم | کارشناس ارشد در رشته عمران و گرایش ژئوتکنیک و تخصص در زمینه مدلسازی سه بعدی، طراحی سازه و ترسیم نقشه سازه، تخصص در طراحی معماری و نما و تخصص در زمینه point cloud و تهیه حجم و نقشه از سازه های خاص. مدرس نرم افزار های اتوکد، رویت ارشیتکت، رویت استراکچر، ژئو استودیو،

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.