دانلود نرم افزار MnPAVE

دانلود نرم افزار MnPAVE

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار نمایش رفتار روسازی های انعطاف پذیر MnPAVE در خدمت شما دوستان هستیم. در ابتدا توضیحی مقدماتی در مورد این نرم افزار داده می شود و شما دوستان می توانید این نرم افزار را به رایگان دانلود کنید.

اداره حمل و نقل ايالت مينه سوتا در ميانۀ دهه ۱۹۹۰ پژوهشي را در دانشگاه ايالتي مينه سوتا پايه گذاري کرد که خروجي آن نرم افزاري به نام ROADNET بود. در سال ۲۰۰۰ اين سازمان با بسط و توسعه نرم افزار فوق، نرم افزار طراحي جديدي به نام MnPAVE را ايجاد نمود.
MnPAVE یک نرم افزار کامپیوتری است که به ترکیب روابط تجربی شناخته شده با نمایش فیزیکی و مکانیکی رفتار روسازی های انعطاف پذیر می پردازد. بخش مکانیکی این برنامه مبتنی بر یافتن نیروی کششی در زیر لایۀ آسفالت، نیروی فشاری در بالای بستر و میزان تنش ماکزیمم در وسط مجموعۀ لایه اساس می باشد.

MnPAVE
MnPAVE دارای سه ماژول ورودی شامل وضعیت آب و هوا، ساختار و ترافیک و سه مرحلۀ طراحی شامل طراحی پایه، طراحی متوسط و طراحی پیشرفته می باشد. سطح طراحی موردنظر با توجّه به حجم و کیفیت اطلاعات موجود در رابطه با ویژگی های مصالح و نیز داده های ترافیکی، انتخاب می شود. در حالت پایه، تنها اطلاعات کلی در ارتباط با مصالح و داده های ترافیکی موردنیاز است. در سطح متوسط نیاز به اطلاعات گسترده تری بوده و در سطح پیشرفته لازم است مقادیر استاندارد برای کلیۀ مصالح با توجه به رطوبت و شرایط آب و هوایی پیش بینی شده مشخص شوند. MnPAVE، ترافیکی را که می تواند بر روی یک روسازی ایجاد شود، از طریق آنالیز چند لایه ای الاستیک (( LEA  پیش بینی می نماید. تمامی لایه ها با ویژگی های مشابه از تمام جهات و نیز در راستای افقی نامحدود در نظر گرفته می شوند.

MnPAVE
ورودی های مربوط به مصالح شامل ضخامت لایه، استانداردها، ضریب پواسون و شاخص تعیین کنندۀ درجۀ خطا در میان لایه ها می باشد که این مقدار در نرم افزار MnPAVE در محل اتصال کلیه لایه ها با یکدیگر برابر با صفر در نظر گرفته می شود. سایر ورودی ها شامل بارگذاری و همچنین محل ارزیابی روسازی است. بارگذاری ها با استفاده از میزان فشار و فاصلۀ شعاعی تعیین می شوند. تنش های استاندارد و برشی، فشار استاندارد و میزان جا به جایی در مکان های مشخص از طریق آنالیز الاستیک محاسبه می شوند.
خروجی های نرم افزار MnPAVE شامل پیش بینی عمر روسازی و ضریب آسیب پذیری آن می باشد و در نسخه های بالاتر، قابلیت محاسبۀ ضریب اطمینان روسازی نیز به این نرم افزار افزوده شده است.

در اینجا با این نرم افزار آشنایی ابتدایی پیدا کردید در ادامه شما دوستان می توانید این نرم افزار رو دانلود کنید .

موفق باشید

پسورد فایل: www.omranovin.ir

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.