دانلود نرم افزار PERFORM

دانلود نرم افزار PERFORM

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار  PERFORM ۳D در خدمت شما عزیزان هستیم. ابتدا توضیحی در مورد نرم افزار   PERFORM داده می شود و شما دوستان میتوانید فایل دانلود نرم افزار و نحوه نصب و کرک آن را در انتها مشاهده کنید.

PERFORM-3D یک نرم افزار مهندسی سازه ای مفید برای ارزیابی عملکرد سیستم های سازه ای می باشد. یکی از قابلیت های ساختاری این نرم افزار ، مدل سازی خصوصیات غیرخطی مواد، از جمله مقاومت و گسیختگی سختی مواد در طول سطح اجزای پسماند می باشد. قابلیت های آنالیز  نیز به  هندسه غیر خطی و اثرات مرتبط با رفتار پی-دلتا گسترش داده شده است  و ابزار مدل سازی پیشرفته این نرم افزار، یک شبیه سازی پیچیده از رفتار سازه را قادر می سازد.

اجزای سازنده سازه ممکن است با توجه به نوع، مکان، و محدودیت شکل قبل از ارزیابی نتیجه آنالیز، از نظر قدرت و یا تغییر شکل از لحاظ ظرفیت موجود گروه بندی شوند.

در انتها باید گفت که نرم افزار PERFORM-3D یک ابزار ایده آل برای تجزیه و تحلیل مبتنی بر عملکرد غیر خطی و طراحی سازه می باشد و توسط دکتر گراهام  پاول، استاد بازنشسته مهندسی عمران در  دانشگاه کالیفرنیا در برکلی ایجاد شده است.

قابلیت های نرم افزار  PERFORM ۳D

– بازخوانی هندسه‌ مدل از برنامه‌ی SAP 2000 و ETABS
– المان‌های خطی و غیر خطی
– المان‌های تیر، ستون و مهاربند
– لینک‌های برشی و Panel Zone
– دیوارهای برشی پیچیده با بازشو
– گسیختگی اتصالات
– دال کف
– میراگرهای سیال
– جداسازهای اصطکاکی
– مفاصل پلاستیک با اندرکنش PMM
– اثرات P-Delta

خواندن مطلب
دانلود نرم افزار CSI Perform 3D v7.0.0

– ترسیم نمودارهای رنگی نسبتهای ظرفیت / نیاز
– نمایش نتایج تاریخچه زمانی مربوط به تغییر شکل، تغییر شکل نسبی و نیروها
– نمایش تاریخچه زمانی پاسخ نیروها برای گروهی از المانها
– نمایش نمودارهای برش و خمش
– نمایش نیرو برای گروهی از المانها
– نمایش هندسه‌ی تغییر شکل یافته به صورت متحرک
– نمایش اشکال مودی به صورت متحرک
– نمایش نمودارهای چرخه‌ی هیستریزیس

در اینجا مقدمه ای از نرم افزار PERFORM را مشاهده کردید. در ادامه میتوانید با نحوه نصب و کرک نرم افزار آشنا شوید و نرم افزار را دانلود کنید.

پیمان خدام خراسانی _ گروه مهندسی عمران نوین

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

 

 

 

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.