دانلود اتصالات رویت ۲۰۱۸

دانلود اتصالات رویت ۲۰۱۸

با سلام خدمت کاربران محترم . در این پست میتوانید به دانلود اتصالات رویت ۲۰۱۸ بپردازید.

برای نصب اتصالات دو راه وجود دارد . اویل راه نصب از طریق desktop app خود اتودسک و راه دوم استفاده از افزونه ای که ما در اختیارتون گذاشتیم. هر دو روش یک نتیجه را ارائه می دهد و تفاوتی در نتیجه ندارد .

افزونه Steel Connections برای Revit 2018 و Revit Structure 2018 توسط شرکت آتودسک منتشر شده است تا بتوانید اتصالات پیچ و مهره و جوشی را با LOD 350 در نرم افزار رویت مدلسازی کرده و تهیه نقشه های کارگاهی برای شما مهیا شود.

همانطور که میدانید در حالت پیشفرض قسمت اتصالات در رویت خالی می باشد که پس از نصب این فایل این قسمت از نرم افزار برای شما تکمیل می گردد .

فقط دقت کنید حتما نرم افزار را بسته و سپس اقدام به نصب فرمایید . و حتما اینترنت خود را روشن بگذارید . چرا که اتصالات را از دیتابیس دانلود میکند و در کامپیوتر شما نصب میکند

پس از نصب برخی از اتصالات مورد نیاز شما به رویت اضافه می شود. قبل از نصب نرم افزار را ببندید و سپس این افزونه را نصب کنید. با توجه به مشکلاتی که در نسخه ۲۰۱۷ این افزونه وجود داشت در نسخه ۲۰۱۸ برطرف شده است و شما می توانید اکنون بیش از ۱۳۰ نوع اتصال آماده را به صورت هوشمند استفاده کنید. این اتصالات بروی همه نوع استاندارد های پروفیل ها قابل استفاده می باشد.

دانلود معرفی دستگاه حفاری تونل

خواندن مطلب
آموزش رویت استراکچر - جلسه 46

علی رهبر هستم | کارشناس ارشد در رشته عمران و گرایش ژئوتکنیک و تخصص در زمینه مدلسازی سه بعدی، طراحی سازه و ترسیم نقشه سازه، تخصص در طراحی معماری و نما و تخصص در زمینه point cloud و تهیه حجم و نقشه از سازه های خاص. مدرس نرم افزار های اتوکد، رویت ارشیتکت، رویت استراکچر، ژئو استودیو،

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۴ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. kuroshkarim
    ۱۱:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

    سلام وقتتون بخیر
    من رویت ۲۰۱۷ نصب کردم چون ۲۰۱۸ برا سیستمم سنگین بود
    اتصالات برای ۲۰۱۷ رو از کجا می تونم تهیه کنم؟

  2. علیرضا
    ۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱

    متآسفانه لینک فایل خرابه

    • Shadow
      ۱۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲

      با سلام لینک دانلود تصحیح شد
      با تشکر