دانلود نرم افزار AutoCAD structural

دانلود نرم افزار AutoCAD structural

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار AutoCAD structural در خدمت شما عزیزان هستیم. ابتدا توضیحی در مورد نرم افزار AutoCAD structural داده می شود و شما دوستان میتوانید فایل دانلود نرم افزار و نحوه نصب و کرک آن را در انتها مشاهده کنید.

اتوکد  نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.

شرکت Autodesk در راه حل های ساختاری جزئیات جدید سرمایه گذاری کرده است که طیف وسیع تری از مدل سازی و تهیه اسناد و مدارک را پشتیبانی می کند، در حالی که پشتیبانی از همکاری تیمی و بهره وری کاربر بهبود یافته است. Autodesk به معتقد است که این راه حل های جدید، از جمله سازه های فلزی پیشرفته و نرم افزار Autodesk Revit، برای برآورده ساختن طیف وسیعی از نیازهای مشتری جهانی ما مناسب است.

AutoCAD Structural جزئیات سازه نرم افزاری برای طراحی و بررسی سازه های فولادی و بتنی ساختمان و مخصوص مهندسین سازه می باشد . این نرم افزار این توانایی را به مهندسین طراح و مجریان سازه ساختمان می دهد که طرح ها را با دقت بسیار بیشتر و بهتر ایجاد و پیاده نمایند . این نرم افزار با داشتن کتابخانه مواد مصالح استانداردها ی آهن و فولاد و اتصالات آنها طراحی و پیاده سازی سازه ساختمان را بسیار ساده سریع و آسان نموده است و توانایی انجام تمام اقدامات و فرایندهای طراحی و پیاده سازی یک سازه ، اسکلت ساختمان ، گلخانه شیشه و فولاد ، پل های فلزی آهنی و تاسیسات فولادی و .. از قبیل طرح ریزی طراحی فهرست گرفتن لوازم و مصالح ، جزئیات سازه ، بررسی و تغییرات بهبود ، انتخاب و مشخص نمودن اتصالات انواع آنها و.. ارائه اسناد و مدارک ، دستورات اجرائی و .. را کلا در خود گردآورده است . این نرم افزار کلا می تواند اطلاعات سازه یک ساختمان را به صورت کامل و دقیق مدل نموده و بیان نماید و به صورت زیبا و گویا تصویری نمایش دهد و مدل های ایجاد شده در آن قابل استفاده در Revit Structure و تحلیل درRobot Structural Analysis می باشد.

برخی از خصوصیات این نرم افزار:

قالب خاص کشور و پایگاه داده
طراحی ها ساختاری بر اساس کدهای ساختمان محلی و منطقه ای با استفاده از قالب جزئیات ساختاری خاص کشور.

اجسام جامد در طراحی ها
نمایش اجسام جامد در تسوید اسناد ساختاری، از جمله موارد است که به طور معمول توسط یک ساختار ساخته شده است.

علامت جوش در طراحی ها
ایجاد تعاریف جوش دستی در طراحی ها با استفاده از جعبه گفت و گو تعریف.

برنامه ها و برخاستن متریال
تولید برنامه ها و گرفتن متریال را به طور خودکار از نقشه ها، و یا فرستادن آنها  به مایکروسافت اکسل و یا نرم افزار مایکروسافت ورد انجام می دهد.

قابل تنظیم جزئیات و فروشگاه نقاشی استایل
تنظیم آزادانه نگاه اطراحی با سبک های قابل تنظیم برای مهندسین و طراحان.

در اینجا مقدمه ای از نرم افزار AutoCAD structural را مشاهده کردید. در ادامه میتوانید با نحوه نصب و کرک نرم افزار آشنا شوید و نرم افزار را دانلود کنید.

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

در ادامه شما دوستان میتوانید با طریقه کرک کردن این نرم افزار آشنا شوید:

قبل از شروع کار،ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.(صرفا برای جلوگیری از بروز خطا در روند کار)

ابتدا نرم افزار را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.

اگر فایل Setup.exe درون پوشه بود، آن را با دسترسی Administrator اجرا کنید و در غیر این صورت فایل ۰۰۱ را باز کرده و اجازه دهید در مسیر پیش فرض، نرم افزار Extract شود؛ سپس مراحل نصب نرم افزار به طور خودکار آغاز می‌شود.

در هنگام درخواست Serial، یکی از این کدها را وارد کنید:

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

سپس در قسمت Product Key سریال زیر وارد کنید:
۵۸۷G1

پس از پایان نصب، نرم افزار را اجرا کنید

قبل از اینکه بر روی دکمه Activate کلیک کنید، اینترنت خود را قطع کنید و یا یا یک فایروال دسترسی نرم افزار به اینترنت را مسدود کنید و سپس بر روی دکمه Activate کلیک کنید.

گزینه I have an activation code from Autodesk را انتخاب کنید.

فایل Crack را جداگانه دانلود کرده و آن را باز کنید و یکی از دو فایل Keygen را متناسب با معماری سیستم خود (برای سیستم‌های ۳۲ بیتی xf-adsk2017_x86.exe و برای سیستم‌های ۶۴ بیتی xf-adsk2017_x64.exe) را با دسترسی Administrator اجرا کنید (برای اجرا در ویندوز ۷ و ۸ باید روی فایل کلیک راست کرده و Run as administrator را بزنید) و در پنجره Keygen بر روی Patch کلیک کنید تا پیغام Successfully patched ظاهر شود.

در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت Request code را در Keygen کپی کرده و بر روی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت Activation code ظاهر شود.
حالا کافی است همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید و Next را بزنید تا نرم افزار فعال شود و پیغام فعال سازی هم ظاهر گردد.

دراینجا کرک نرم افزار با موفقیت به اتمام میرسد و شما میتوانید به راحتی از نرم افزار استفاده کنید.

امید وارم این مطلب آموزشی برای شما عزیزان مفید واقع شود.

پیمان خدام خراسانی _ گروه مهندسی عمران نوین

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۵ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. samir57
    ۱:۳۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰

    با سلام و تشکر
    جناب مهندس ایا نرم افزار اتوکد استراکچر فوق قابلیت کارکرد با نسخه اتوکد ۲۰۱۹ رو دارد یا بایستی لزوما نسخه مربوط به ۲۰۱۹ نصب بشه؟ ممنون میشم مساعدت و راهنمایی بفرمایید.