دانلود نرم افزار safe 8.1.0

دانلود نرم افزار safe 8.1.0

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار safe 8.1.0 در خدمت شما عزیزان هستیم. ابتدا توضیحی در مورد safe  داده و شما دوستان می توانید نرم افزار و نحوه نصب و کرک آن را در انتها مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار safe 8.1.0

معرفی نرم افزار

این برنامه که مخصوص طراحی انواع دال ها می باشد توسط شرکت سی اس آی وابسته به دانشگاه برکلی در کالیفرنیای جنوبی به منظور طراحی دال های بتنی ساخته شده است.
این نرم افزار دارای محیط گرافیکی قدرتمندی است که تمامی عملیات مربوط به ایجاد و اصلاح مدل ، بهینه سازی طرح و نمایش نتایج خروجی در آن صورت می گیرد.
از قابلیت های مهم آن می توان به الگوریتم های جدید تحلیل مدل ، تولید خودکار شبکه اجزای محدود ، روش حل سریع معادلات و سیستم مدیریت حجم زیاد اطلاعات اشاره کرد. به کارگیری المان های خمش صفحه ای دقیق ، استفاده از تنش های کل که نتایج قابل قبولی را بدون نیاز به یک شبکه اجزاء محدود ریز به وجود می آورد و همچنین امکان طراحی بر اساس آئین نامه طراحی بتنی آمریکا و سایر آئین نامه های معتبر از دیگر قابلیت های برنامه است.
در برنامه SAFE امکان فراخوانی هندسه مدل و همچنین نیروها برای “پی” و یا تغییر مکان ها برای دال ها از برنامه ETABS وجود دارد. امکان ارسال پلان به اتوکد برای نقشه های اجرائی از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.

علی رضایی _ گروه مهندسی عمران نوین

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

رمز فایل فشرده : www.omranovin.ir

علی رضایی هستم هدف من در راستای ایجاد این فضای آموزشی تبادل فکر، علم و فناوری است که جامعه مهندسی به شدت به آن نیازمند می باشد پس با تمام توان برای احیای این هدف می کوشم.

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.