مدیریت تدارکات پروژه

مدیریت تدارکات پروژه

باسلام با محبث مدیریت تدارکات پروژه در خدمت شما هستیم.

مدیریت خرید و تدارکات، فرایندهای عملیاتی بسیار گسترده ای را در بر می‌گیرد. این فرایندها با برنامه ریزی تدارکات پروژه آغاز می شود. هدف از برنامه ریزی تعیین اقلام مورد نیاز و زمان تهیه آنها است. این مرحله نیاز به هم اندیشی و برقراری ارتباط نزدیک و مستمر مدیر خرید و تدارکات با تمامی عوامل اجرایی دارد.

مباحث مورد بررسی

قراردادهای هزینه قابل پرداخت

برنامه ریزی مدیریت تدارکات

در این فرآیند برنامه مدیریت تدارکات، که شیوه برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل تدارکات را تعیین می‌کند، تهیه می‌شود. در کنار آن اجرای تدارکات نیز برنامه‌ریزی می‌شود، یعنی تصمیم می‌گیریم که چه بخش‌هایی از کار در قالب تدارکات (خرید، سفارش، برون‌سپاری و امثال آن) انجام شود و چه بخش‌هایی مستقیما توسط خودمان. برای کارهایی که قرار است در قالب تدارکات انجام شوند اسناد تدارکاتی را نیز تهیه می‌کنیم.

بیانیه کار تدارکات

باتشکر از همراهی شما و تشکر از اساتید دانشگاه تهران برای برخورداری بنده از این مطالب

گروه مهندسی عمران نوین- امیرحسین هراتی

موفق باشید.

 

خواندن مطلب
مراحل نصب تاورکرین

مهندس عمران و متخصص در امور دفتر فنی و متره و برآورد

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.