نرم افزار KENPAVE

نرم افزار KENPAVE

با سلام با معرفی نرم افزار KENPAVE در خدمت شما عزیزان هستیم.

نرم افزار KENPAVE شامل دو قسمت KENLAYER و KENSLAB است که به ترتیب برای طراحی روسازیهای انعطاف پذیر  و صلب مورد استفاده قرار می گیرند.
•    طراحی روسازی انعطاف پذیر:در نظر گرفتن رفتار مصالح در هر ۳ نوع رفتار لایه ای الاستیک خطی ، الاستیک غیرخطی و ویسکوالاستیک برای انجام طراحی روسازی آسفالتی از مزایا و برجستگی های این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای دیگر است.
پارامترهاي ورودي در برنامه :برخي از مهم‌ترين اين پارامتر ها شامل نوع رفتار مصالح منتخب، تعداد دوره‌هاي مختلف آب و هوايي در يک سال، تعداد گروههاي بارگذاري ، تعداد لايه‌هاي روسازي، نوع رفتار در سطح مشترک بين لايه‌ها، نوع بارگذاري، شعاع تماس، فشار تماسي روي سطح بارگذاري دايره اي، فاصله مرکز به مرکز بين چرخ‌هاي زوج و فاصله مرکز به مرکز بين دو محور و.. است.                           پارامترهاي خروجي در برنامه: پیشبینیعمر روسازي ، تنش و کرنش، کرنش افقي زير لايه آسفالتي، کرنش فشاري قائم در بخش فوقاني خاک بستر و حداکثر نسبت آسيب.
•    طراحی روسازی صلب :برای طراحی یک روسازی بتنی مقبول نیازمند یکسری داده ها از قبیل :
۱٫    نوع پی(مایع،جامد،لایه بندی شده )
۲٫    مشخصات دال های بتنی
۳٫    تعداد بارهای دارای توزیع یکنواخت در هر گروه بار گذاری
۴٫    تعداد بارهای قایم متمرکز و گشتاور
۵٫    تعدیل فصل
۶٫    درز اتصال و…..
۷٫    آنالیز
نتایج حاصل از آنالیز در دو صورت گرافیکی جامع یا تعیین محدوده در راستای x  و y قابل استفاده است و کاربر را از نتیجه نهایی کار در ابتدا باخبر می کند و در صورت نیاز جهت پیشگیری می تواند تغیراتی را در طراحی اعمال کند

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !
خواندن مطلب
دانلود نرم افزار MATLAB 2017

مهندس عمران و متخصص در امور دفتر فنی و متره و برآورد

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.