دانلود استانداردهای DNV 2015

دانلود استانداردهای DNV 2015

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود مجموعه کامل نایاب و بی نظیر استانداردهای DNV ویرایش ۲۰۱۵ در خدمت شما دوستان هستیم.

ابتدا توضیحی در مورد استاندارد DNV میدهیم . سپس شما دوستان میتوانید میتوانید در انتها فایل کامل این آیین نامه را به رایگان دانلود کنید.

DNV  یک مرجع صدور گواهینامه و طبقه بندی جامعه بین المللی با تخصص اصلی در ارزیابی فنی، مشاوره و مدیریت ریسک است. موسسه DET NORSKE VERITAS (نروژ) و GERMANISCHER لوید (آلمان) – آن را در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نتیجه از ادغام میان دو سازمان پیشرو  ایجاد کردند .

پیش از این ادغام هر دو شرکت DNV و GL ، چند شرکت مانند Hélimax انرژی (کانادا)، (Garrad Hassan(UK،(آلمان) Windtest، و KEMA (هلند)، که به گسترش ظرفیت فعلی DNV GL کمک بسیاری کرده بودند،با ارائه  تخصص خود در سراسر صنایع مختلف، به ویژه در انرژی های تجدید پذیر، دریایی، نفت و گاز، برق و تضمین کسب و کار. علاوه بر ارائه خدمات، آن را نیز در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری به شدت رشد دادند.

در اینجا با مقدمه ای از استاندارد DNV آشنا شدید. ایمدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.