دانلود نرم افزار HDM-4

دانلود نرم افزار HDM-4

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود نرم افزار HDM-4 در خدمت شما دوستان هستیم. ابتدا در مورد روند شکل گیری و خصوصیات این نرم افزار توضیحی داده می شود و شما دوستان می توانید در انتها این نرم افزار را دانلود کنید.

HDM-4 یک بسته نرم افزار و اسناد مرتبط که به عنوان یک ابزار اصلی برای تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، مدیریت و ارزیابی تعمیر و نگهداری جاده، بهبود و تصمیمات سرمایه گذاری در خدمت قرار داده شده است.در سال ۱۹۹۸، راه انجمن جهانی (PIARC) توسط سهامداران پروژه ISOHDM (مطالعه بین المللی توسعه و مدیریت بزرگراه) با حقوق مالکیت معنوی از سیستم های نرم افزاری شناخته شده به عنوان HDM-4 سپرده شد. بر این اساس همکاری مالی کار توسعه در HDM-4 نسخه ۲ به اوج خود رسید. شورای اتحادیه جهانی راه، در توصیه دبیرخانه کل PIARC، در سال ۲۰۰۴ تصمیم  به راه اندازی یک امتیاز سرویس برای مدیریت، توسعه، بازاریابی، فروش و پشتیبانی از نرم افزار HDM-4 نسخه ۲ گرفت . پس از فراخوان پروپوزال رقابتی و پس از ارزیابی دقیق ، قرارداد به HDMGlobal، یک کنسرسیوم بین المللی در مرکز دانشگاه بیرمنگام اهدا شد.

تعهدات صاحب امتیاز توسط این قرارداد تعریف شده و عبارتند از:

سازمان از انتشار تکنولوژی HDM-4؛
انتشار و به روز رسانی از اسناد و مدارک فنی؛
فروش و توزیع نرم افزار HDM-4 نسخه ۲ و اسناد و مدارک؛
کمک و خدمات به کاربران؛
وب سایت اینترنتی اختصاصی ؛
سازمان باشگاه کاربران HDM4  ‘؛
سازمان دوره های آموزشی و کارگاه ها؛
اصلاحات، به روز رسانی و تکامل نرم افزار است.

مدل مديريت و توسعه بزرگراه ها  (HDM-4) يک سيستم نرم افزاري براي برآورد ميزان سرمايه گذاري و هزينه در سيستم هاي حمل و نقل جاده اي است. از اين مدل غالباً براي مطالعات امکان سنجي استفاده مي گردد که در آنها قابليت اجراي پروژه از نظر اقتصادي مورد بررسي قرار مي گيرد. نوع کامل تري از ارزيابي اقتصادي که با استفاده از اين مدل انجام مي شود، ارزيابي شبکه است که با در نظر گرفتن محدوديت هاي بودجه اي، به بررسي شبکه کاملي از راه ها  به منظور سرمايه گذاري منطقي براي تعريف و ايجاد شبکه راه هاي جديد پرداخته و به ياري طراحان مي شتابد. برآورد اقتصادي شبکه راه ها همواره يکي از چالش برانگيزترين قابليت هاي اين مدل محسوب می شده است، اما تلاش بر اين است که اين نرم افزار بتواند بهترين و اقتصادي ترين گزينه را از ميان پروژه هاي مختلف انتخاب و نحوه اجراي آن را به طور بهينه با توجه به محدوديت هاي اقتصادي طراحي نمايدنرم افزار HDM-4 با هدف مقایسه برآوردهای مختلف هزینه و تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی گزینه های سرمایه گذاری متفاوت طراحی و ایجاد گردیده است. این مدل برای هر بخش از راه علاوه بر شرایط جاده و منابع مورد استفاده توسط هر گزینه، سرعت وسایل نقلیه و منابع مادی راه که توسط هر وسیله نقلیه مورد مصرف قرار می گیرد را به صورت سالانه بررسی می نماید. سپس منفعت نسبی حاصل از سرمایه گذاری در هر گزینه، با استفاده از داده های موجود محاسبه شده و نتایج حاصل از آن ارائه می گردد. نرم افزار دارای سه بخش می باشد که عبارتند از:
۱٫    تحلیل پروژه
۲٫    تحلیل برنامه
۳٫    تحلیل استراتژی
خروجی های تولید شده توسط نرم افزار که برای تصمیم گیری نهایی کاربر مورد استفاده قرار می گیرند، در سه دسته کلی قرار می گیرند:
۱٫    شاخص های بازده اقتصادی
۲٫    برنامه ریزی چند ساله
۳٫    برنامه ریزی های استراتژیک توسعه و نگهداری راه

در اینجا مقدمه ای از این نرم افزار را مشاهده کردید. در ادمه می توانید فایل نرم افزار را دانلود کنید.

پیمان خدام خراسانی _ گروه مهندسی عمران نوین

پسورد فایل: www.omranovin.ir

این قسمت از محتوا مخصوص کاربران عضو سایت است. برای نمایش کامل محتوا باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید !

 

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۳ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. حمید رضا
    ۹:۱۵ ۱۳۹۵/۰۸/۲۵

    با سلام
    نرم افزار مفیدی هست. بابت قرار دادنش روی سایت خیلی ممنون. اما پسورد فایل درست نیست.

    • پیمان خدام خراسانی
      ۱۰:۲۶ ۱۳۹۵/۰۸/۲۵

      عرض سلام و ادب
      مهندس با عرض پوزش بابت مشکل ایجاد شده،باید عرض کنم اشکال، از سروری که آپلود شده نرم افزار بوده!!
      که این مشکل رفع شده الان! شما میتونید دوباره این نرم افزار رو دریافت کنید.
      بازم عذرخواهی می کنیم از ایراد بوجود اومده.
      با تشکر

  2. مجتبی
    ۹:۵۴ ۱۴۰۰/۰۹/۰۲

    سلام مهندس.مهندس آموزش این نرم افزار جای نیست .کسی رو میشناسین این نرم افزار رو آموزش بده؟