جزوه آموزش دوربین توتال استیشن

آموزش کار با دوربین توتال استیشین

با سلام. با یک پست دیگر از دانلود جزوه آموزش دوربین توتال استیشن در خدمت شما دوستان هستیم. ابتدا توضیحی مختصر در مورد دوربین توتال داده می شود. سپس شما می توانید این مجموعه آموزشی را در انتها دانلود کنید.

دوربین مساحی گونه‌ای از دوربین مهندسی (دوربین توتال استیشن) است که برای اندازه‌گیری‌های سریع طراحی شده است. دوربینمساحی با روش‌های الکترونیکی یا الکترو-اپتیکی فاصله تا نقطه موردنظر را مشخص می‌کند و در عملیات خود بسیار مستقل و خودکار است.

امروزه توتال استیشن ها پرکاربردترین و ساده ترین دستگاههای نقشه برداری در ایران و سراسر دنیا می باشند، توتال استیشن ها دستگاههایی پیشرفته ای ازتلفیق طولیاب با تئودولیت می باشند که با قابلیت نمایش آنی مختصات نقاط ، بسیاری از مشکلات روش های طول و زاویه ی قدیمی را رفع نموده است. توتال استیشن های سری لایکا محصول کشور سوئیس بوده و پرفروش ترین انواع توتال استیشن ها در ایران هستند . چرا که دارای طرز کار و منوهای بسیار ساده و User Friend بوده و هم نسبت به انواع توتال استیشن های اصلی دیگر قیمت های بسیار مناسب دارند.

این سری از دستگاهها در دو مدل TS02 و TS06 از سوی کمپانی لایکا جایگزین مدل های قبلی یعنی TC407 و TC805 شده است که از لحاظ دقت و سرعت بسیار قوی تر از مدل های قبلی خود هستند.در این سری توتال استیشن های جدید دو مدل بلوتوس دار Bluetooth و بدون بلوتوس تولید می شود و قابلیت اتصال فلش مموری USB Cool Disk در طراحی دستگاه می باشند.توتال های TS02 و TS06 و TS09 و لایکا در سه نوع : معمولی ،پاور و اولترا تولید شده که نوع پاور بدون منشور دارای لیزر با برد ۴۰۰ متر و نوع اولترا بدون منشور دارای لیزر با برد ۱۰۰۰ متر می باشد.نحوه کار با دوربین های سری TS شبیه دوربین های سری TC می باشد با اندکی تفاوت .

در اینجا آشنایی ابتدایی با این نرم افزارپیدا کردیم. اکنون شما می توانید جزوات آموزشی را دانلود کنید.

خواندن مطلب
معرفی و آموزش جامع و کامل دوربین توتال استیشن

مدرس نرم افزار های BIM ، طراح ، شاپکار سازه های مسکونی و صنعتی و مدرس دروس طراحی سازه های فولادی در دانشگاه ، بلاگر در حوزه نرم افزار های مهندسی عمران

عضویت

مقاله های مرتبط :

دوره های آموزشی مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. ahmadriza arabi
    ۲:۰۳ ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

    سلام و خداقوت.واقعا عالی بود.کاش جزوات بیشتری در مورد کارهای عملی نقشه برداری بذارین.یا اموزش تصویری توتال استیشن رو بذارین عالی میشه.ممنون