مدیریت تدارکات پروژه
باسلام با محبث مدیریت تدارکات پروژه در خدمت شما هستیم.
مدیریت خرید و تدارکات، فرایندهای عملیاتی بسیار گسترده ای را در بر میگیرد. این فرایندها با برنامه ریزی تدارکات پروژه آغاز می شود. هدف از برنامه ریزی تعیین اقلام مورد نیاز و زمان تهیه آنها است. این مرحله نیاز به هم اندیشی و برقراری ارتباط نزدیک و مستمر مدیر خرید و تدارکات با تمامی عوامل اجرایی دارد.
مباحث مورد بررسی
قراردادهای هزینه قابل پرداخت
برنامه ریزی مدیریت تدارکات
در این فرآیند برنامه مدیریت تدارکات، که شیوه برنامهریزی، نظارت و کنترل تدارکات را تعیین میکند، تهیه میشود. در کنار آن اجرای تدارکات نیز برنامهریزی میشود، یعنی تصمیم میگیریم که چه بخشهایی از کار در قالب تدارکات (خرید، سفارش، برونسپاری و امثال آن) انجام شود و چه بخشهایی مستقیما توسط خودمان. برای کارهایی که قرار است در قالب تدارکات انجام شوند اسناد تدارکاتی را نیز تهیه میکنیم.
بیانیه کار تدارکات
باتشکر از همراهی شما و تشکر از اساتید دانشگاه تهران برای برخورداری بنده از این مطالب
گروه مهندسی عمران نوین- امیرحسین هراتی
موفق باشید.